Grattis mamma!

Var inte så aktiv med min kamera under kvällen, utan la fokus på mammas eftersom det var hennes födelsedag. Men på bilderna ser ni först paketet jag gjorde, champagnen och jag som dukar av ett bord.

Bärjade dagen med massa paket, frukost och tårta på sängen. Istället för att använda vanligt inslagningspapper klädde jag in ett paket i utklipp från tidningar fyllda med inspiration, tårtor och roliga bilder vilket jag tror uppskattades lite. Vid 18-tiden öppnades champagnen och alla dom 13 vuxna och 7 barnen hade kommit. Vi grillade och satt ute och pratade i timmar. Det blev hembakad kladdkaka och väldigt mycket mer skitsnack. Min kompis Amanda var föresten här, annars hade jag haft dödstrist.

Linnea

Va smart att klä in isnygga tidningsutklipp :O

Ska nog härma dig lite med det någon gång ;)

2009-07-25 16:41:12
http://linneaackerfors.blogg.se/
micaela espinoza

-Tack så mycket:)

vad fick din mamma av dig?

2009-07-25 17:27:16
http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin