3 ursäkter


Inspirationsbilder från tidningen Glamour

Hur många gånger ska jag behöva ursäkta mig? Tre gånger till åtminstone. En för i kväll när vi var ute med några familjer på sjön, åkte till en restaurang vi bokat bord på, som ligger ute på Tynningö. Blev mat, snack och dansgolvet fylldes sakta men säkert. Vid bordet bredvid satt programledaren David Hellenius från bla Hey Baberiba, hans fru Renée Nyberg som också är känd och deras vänner och familj. Och både på lördag och söndag kommer jag jobba, vilket också innebär ursäkter, hoppas ni fortsätter läsa!

Isaura

*SVAR:* Min mamma köpte det till mig i Prag, så åker vi dit någon gång med innebandylaget så kan du nog köpa dig en burk. ;)

2009-07-18 01:20:17
http://daluzreis.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin