Fiskar och fjärilar

Idag träffade jag och min mamma några vi känner sedan tidigare men nästan aldrig träffar. (Det var mamma Karin och två av hennes barn Trine och Jonna som var med). Vi började med en promenad i Hagaparken och därefter gick vi till ett ställe där man kunde gå in och kolla på fjärilar, fiskar, växter och fåglar. Inte de roligaste, men det var faktiskt helt okej. Sedan åkte vi vidare till Solna Centrum där vi började med att äta lunch. Och ni anar inte vilken stor pizza jag fick! Den skulle räcka till 3 personer, stor var den. Jag höll på att tappa hakan!
Sedan blev det shopping, och dom hade massa massa rea på Bik Bok, så jag kom hem med ett par Lee-jeans, en rosa tunika och 2 skärp. Skönt att jag nyss fått min lön sedan jag jobbade på Delselius, så jättefattig är jag faktiskt inte tur nog!




Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin