Vårkänslor

Jag och Embla
Min outfit: Tröja från chicy.se, jeans från Cheap Monday och skor från Euro sko
Evelina och Emblas fossingar


Varför just jag? Jag vill inte ha nackspärr! Tänk att jag alltid ska drabbas av allt dåligt och ha sådan otur i allt, jag börjar verkligen tröttna. Idag kunde jag inte hålla igen tårarna för att det gjorde så fruktansvärt ont. Men nu känns det lite bättre.

Visst var det otroligt härligt väder idag? Känns verkligen som om våren är på väg, men man vet ju aldrig vad som väntar bakom kröken...

inez

jätte våriga bilder , längtar tills våren kommer på riktigt ! Vet precis hur det känns med nacken , har en nackskada sen födseln så jag får typ nackspärr jätte ofta . Har inget bra tips förutom att du ska hålla nacken varm . Och så min mormor alltid säger : "tänk på att det gör så mycket ondare att föda barn" :P

2009-02-09 16:37:40
http://inezochamanda.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin