Tips på produkter jag använder. Del 1

Efter att jag gjort min egen liten ansiktsbehandling igår fick jag frågan om vilka produkter jag använder. Och jag tänkte lägga upp lite tips på både smink, krämer och sminkborttagningar som jag kan rekommendera. Här har ni del 1!

Necessär från Kicks 85 kronor jätte praktiskt och snygg! Foundation från Max Factor 160 kronor. Britney Spears läppglans och parfym i ett, minns inte priset. Diormascara 280 kronor. Mini mascara från Lancôme Hypnose, har även den stora som kostar 270 kronor. Svart kajalpenna från Loréal Paris och brun kajal från H&M, vet inte priset på någon av dom.

Debbie

Va roligt att du visar! :) Otroligt söt necessär! Såna är farliga, kan samla på mig hur många som helst.. finns så många fina ;)

2009-02-16 22:37:34
http://dendardebbie.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin