Första dagen i London

Hej hej hej! Hela 4 dagar sedan jag skrev. Men jag har haft det så bra man bara kan ha det! Jag och min mamma bodde på ett jättefint hotell vid namn Royal Lancester på Lancaster Terass vid Hayde park. Och innan jag börjar berätta om vad vi gjorde där så tänkte jag säga att det är roligt att så många nya hittat hit, ni är så välkomna så!

Jag tar allt i tur och i ordning. Första dagen kom vi fram vid 15-tiden vilket gjorde att vi hann med att både ta en lång promenad i det fina väder, äta glass och åka tvåvåningsbussar (ni vet turistbussarna?), äta mat, kika i affärer och åka upp i London eye för att titta på den vackra staden i kvällsbelysning och så klart kända Big Ben.

Min mamma har alla fina bilder på mig och allt annat roligt, så dom kommer ni få i morgon och/eller på måndag. Promisee!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin