Dans & lite shopping

Dansen gick prima ballerina! Vi har bestämt placeringar, kläder och ja, allt utom avslutet. Vet ni vad jag ska ha på mig? Blåa kläder från topp till tå, men tyvärr äger jag bara en enda blå sak. Så det hade underlättat om jag skulle vara rosa istället. Så förmodligen blir det shopping i veckan!

Efter dansen duschade jag och gjorde mig i ordning i racerfart för att åka till Nacka Forum med min mamma, hittade lite allt möjligt som jag ska prova ut en annan dag. Men på Lagerhouse gick det bara inte att komma ut tomhänt.

Här är en liten del av det jag köpte idag. Det blev lite saker från The Body shop som ni ser också! Och choklad på Ica...

Och nu har jag löst problemet med att jag inte hade galgar!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin