Något nytt i bloggen!!

Vet ni vad jag har funderat på att börja med ett tag? Man skulle kunna kalla det en liten outfit-tävling. Ni mailar en bild till mig på en av era outfits, sen får antingen jag välja ut en eller mina läsare rösta mellan ca 3 stycken. Kommer ta det lite tydligare när/om jag börjar med det. Tycker ni att det verkar som en bra eller dålig idé?

Nej nu tänker jag gå och äta någonting, har inte ätit på 2 dagar (om man inte räknar med Ben & Jerry's glass)! Blir väl förmodligen en jordgubbssmoothie. Det kommer inte bli så sent ikväll heller eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk igen.



Bilden är ganska gammal, men faktiskt oanvänd!

ericaperzzon

En sån tävling skulle vara roligt:)



/E

2009-04-06 09:17:51
http://ericaperzzon.blogg.se/
Miranda

Det skulle vara kul med en sån tävling, då kan jag skicka in en bild på mig! ;)

2009-04-06 14:26:48
http://fannymiranda.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin