Långfilmer och en finfin avslutningsklänning

Som vanligt fastnade jag framför 2 långfilmer kväll, och ni vet hur skräckfilmer är? Man kan bara inte slita sig! Egentligen hade jag tänkt att få mer gjort och sova tidigt, men alltid när man planerar blir det tvärt om.

Men jo juste, som jag skrev tidigare hittade jag en jättesöt klänning på MQ idag som jag la undan tills i morgon. Efter att ha varit i London har jag inte mer än ungefär 400 kronor kvar på kortet. Så om jag lyckas låna till mig lite pengar så åker jag in och köper den! Den är vit, kort, 4 olika lager och är i spets. Hur fin som helst! Priset låg på 700 kronor tror jag. Och på tal om fina saker älskar jag kavajer och västar med det här stuket som på bilden nedanför. Vad tycker ni om det?




Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin