Dresses

Det gick himlans bra idag, fast lite snurrig var jag allt! Ska jobba i morgon också, lite sorgligt med tanke på att det är sista lovdagen, men vad gör man annars en vanlig tråkig måndag? För tillfället ligger jag i sängen och vilar mina stackars fötter som fått gå omrking 5 dagar i streck. Ska möjligtvis ut och fota alla kläder jag köpte i London!

Jo föresten, tänkte ge er lite tips på vad som kommer vara riktigt snyggt att ha i sommar! (När jag laddade upp bilden blev den inte riktigt som jag tänkt mig! Lite suddig & färglös).


kattis

Svar; Kul att du vill vara med och tävla. (: Klockan halv 10 ikväll väljer jag ut fem finalister. (:

2009-04-12 19:31:50
http://aalltidkattis.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin