Varenda kotte är körkyld

Nehepp, ingen som kan luncha heller. Värst vad alla har blivit förkylda, än så länge har jag faktist klarat mig. Men det dröjer väl inte länge till innan jag få ligga i sängen dag efter dag med en nässpray uppstoppad i näsan. Men i värsta fall får jag åka ner själv och köpa lunch någonstans, mindre kul tycker jag. Har faktist plockat fram min dunjacka idag. Kändes så kallt, så man måste ju vara förberedd!

Jag, och Janina som råkade komma med hon med! Och någons fötter? Vem är fotografen jag ska skälla på?

Linda

SV: oo det där var många frågor det. Både riktigt bra och nån pinsam, men jag ska svara på den frågan också, bara för att du är så GO! :)

2008-09-14 14:11:38
http://loserangel.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin