Skön förmiddag

Hej!

Jag är grymt trött. Jag och Emelie klev upp redan klockan halv tio ur sängen. Vid elva åt vi en kanongod frukost bestående av mackor, smoothie och te. Sen satte vi på filmen "Den där Mary" som vi nästan hann kolla klart på. Och tiden bara rann iväg! Så fick jag bråttom som vanligt, till min ragga/dancehall i Gustavsberg. Det var grymt kul! Har lärt mig en massa nya steg. Och nu sitter jag här igen.. Vad ska ni göra idag?


God frukost! Och den röda drickan är lättdryck, inte saft!


Trött Emelie i ko-lakan.


Och en minst lika trött Sandra (jag alltså)!


Mitt sätt att diska,
häll i en halv flaska diskmedel och sätt på kranen på fullt sprut så löser allt sig själv!

Isaura

Haha, en halv flaska! Herregud, Sandra! Hur ofta får ni köpa nytt tvättmedel hemma hos dig? ;)

2008-09-13 21:34:08
http://isaprinsessa.blogg.se/
Isaura

Haha! En halv flaska! Hur ofta får ni köpa nytt diskmedel hemma hos dig egentligen? ;D

2008-09-13 21:34:44
http://isaprinsessa.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin