Piffad ska dansa loss

En schyst kille har hjälpt mig med att fixa lite musik, så nu är jag på bra humör! Men jag känner mig ganska rastlös, så ska nog dansa lite. Efter det ska naglarna få en fin färg och jag ska göra te och bänka mig ner framför teven. Kan man inte säga soffa sig ner framför teven? Bänka lät så hårt. Och vem har en bänk i vardagsrummet istället för soffa?
Imorgon har jag prao, så det innebär att jag börjar vid tio, lyxigt va? Men däremot slutar jag senare, 17.00. Så runt 18.00 kommer ni få ett litet inlägg om dagen min och allt annat jag kommer ha och bjuda på! Bland annat veckans blogg.

Här har ni en låt ni kan njuta av medans jag dansar loss!


Dress Like a Princess

Ååh vad sugen jag blir på att dansa nu :)


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin