Nu vill jag ha kritik!

Åh, nu är jag uttråkad igen, och känner att jag faktist inte alls har något vettigt att skriva om. Ovanligt vis. Men något skojigt kommer nog senare, och juste, så fort jag köpt in priser till tävlingen kommer den sättas igång, men jag håller fortfarande på att tänka ut något fint ni mina kära läsare kan tävla om. Har ni förslag så är det bara att lämna en liten kommentar! Och jag är ledsen att jag bara skjuter upp tävlingen hela tiden.

Har tyvärr inte fotat någonting alls idag, så jag kan tyvärr inte ladda in några nya roliga bilder. Men ska försöka fota imorgon så ni har något roligt att titta på här i bloggen. Men ni, nu måste jag bara veta; lägger jag in för mycket/lite musik i bloggen? Har ju börjat med lite mer sånt. Tyck jättegärna till om vad jag borde skriva mera om eller mindre, det är bara roligt att få lite kritik! Tycker inte ni det? Aja, jag ska försöka göra mitt bästa för att få bloggen lite trevligare. Både utsidan och innehållet!

Linda

kika in min recension på bloggen=)

2008-09-10 20:18:17
http://hummingbird.blogg.se/
-

skriv mer om kärlek, sex, fester, fylla, pojkar, tjejer, osvosv.

2008-09-11 14:14:40

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin