Mysig filmkväll

Hej och godmorgon!

Jag hade jättetrevligt igår, vi blev bara 3 stycken, jag, Felicia och Emelie. Vi hann titta på 2 filmer, recensioner kommer senare. Och Felicia hade gjort såder mysigt med ljus, chips, dipp, godis och läsk. Jag kom hem klockan två och tänkte skriva ett litet inlägg, men då funkade tydligen inte internet av någon anledning?
Idag hade jag tänkt åka med Felicia in till stan när det är så fint väder, men kom på att klockan fyra har jag dans. Så otroligt dum tid! Men kul ska det bli. Fast behöver ju köpa en hel del.
(Ser så omysigt ut på bilderna, vi hade inte tänt som det ser ut som, utan bäcksvart!)


Jag och Emelie



Emelie och Felicia


Emelie har det mysigt!


Jag och Emelie

Nina

svar: åh vad synd!

på mig sitter dom bra :)



kram/nina

2008-09-28 16:01:26
http://totalflopp.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin