Min handled gör ONT

Igår ramlade jag på konståkningen och tog emot mig med handen och gjorde mig så illa i handleden. Och AJ vad det gör ont fortfarande. Det har hänt tidigare, men den gången fick jag åka in till sjukhuset. Den här gången har jag nog råkat ut för en stukning. Och idag när jag tränade, gissa om jag fick ont efter jag gjort armhävningar? Ska nog ta det lite försiktigare i fortsättningen. Så har jag konståkning imorgon förmiddag igen, hoppas det går bättre då..
Hade inga skojiga bilder, så ni får några från igår att titta på!

Jag till vänster och Emelie till höger


ella

hoppas handen blir bättre.

men du, kan jag få fråga var du köpt dina jeeans ? (aa') <333333

2008-09-13 23:45:39
http://ellaritter.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin