Köp en deoderant för guds skull

Jag måste bara ta upp en grej, och det gäller både killar och tjejer.
Det är hur många som helst som luktar svett nu för tiden, jag tycker det är så ofräscht och äckligt. Märker dom personerna inte själva att dom luktar? Eller har dom inte råd att köpa deoderant? Eller bryr dom sig helt enkelt inte? Jag tycker alla borde ta åt er av mina ord och köpa en deoderant och duscha varje dag, om ni inte redan gör det. Förlåt, men jag tycker det är så fruktansvärt fruktansvärt äckligt! Men nog pratat om det, nu ska jag hoppa in i duschen och välja kläder inför imorgon, därefter blir det är det dags att kolla på Heroes idag igen!

Anonym

vissa kan inte rå för att dom luktar svett!

kom ihåg det. vissa har problem med det, men man kan köpa absolut torr från apoteket om man e orolig

2008-09-11 20:19:15
baby loonia

Tror inte att man själv är medveten om sin lukt, ibland svettas man extra. Mina armhålor brukar oftast lukta viol dock =)

2008-09-12 17:02:06
http://babyloonia.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin