Jag är kär i ett par jeans!

Hemma igen efter först lite shopping och sen efter ännu en till träning, ragga/dancehall. Som var riktigt skojigt!
Jag och mamma var i Mölnvik för att hämta ut dammsugaren (den var urläcker, skriver mer om den i ett annat inlägg), och så blev det ett par toksnygga jeans jag inte kunde motstå! Köpte även lite basgrejer som exv. strumpor, ännu ett par till rosa strumpbyxor, undra om det var något mer? Vad har ni gjort idag?


Linda

Inte länken till din blogg kära du,utan länken till när du har bloggat om tävlingen med hjälp utav min bild jag har i mitt tävlingsinlägg om tävlingen!Annars e du inte med i tävlingen du har liksom inte gjort det momentet.

2008-09-06 16:01:24
http://hummingbird.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin