Ett bra och ett dåligt inköp

Hej!

Idag känner jag mig stolt över mig själv. Har hunnit med massa ärenden. Eller ärenden och ärenden? Jag har kollat upp prao på ett café som heter Delselius, men det är inte säkert än att jag får jobba där, så tog jag en sväng in till Gamla stan där jag bytta ut lite trisslotter mot lite cash! Och äntligen köpte jag min väska jag kollade ut för ett tag sen. Det blev ett halsband också, inte för att det var så jättefint, men aja. Annars får jag väl ge bort det till någon som gillar det! Bild kommer imorgon eller senare ikväll. Efter det blev det en fika på Espresso house med en smaskig latte. Har ni haft en bra dag?


elise

jag kan få ditt halsband ? (a)

jag fyller år på fredag <3

2008-09-01 19:59:33
Sandra

haha, vi får väl se, kostade trots allt 300 kronor!

2008-09-01 20:13:37
http://[email protected]

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin