Balla skor från asos

ASOS Side Lace Peep Toe Shoe Boots
Visst var skon fin? Cool men endå så pretty! Den kommer ifrån asos, jag bara älskar sidan! Även om jag faktist aldrig tagit mig tid att beställa något därifrån så kan det aldrig vara fel att kolla på allt läckert som finns! Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta mina tänder, sen ska jag sova! Ska ju upp hur tidigt som helst imorgon- innan åtta! Så godnatt, jag hoppas ni haft en riktigt bra dag!

Lotta

Jag har beställt därifån en gång :) Gick smidigare och lättare än att beställa ifrån typ "halens". Plus att frakten va svin billig därifrån :) Så om du inte har beställt därifrån någon gång så gör det asså! Hoppas allt e på topp :) ?

2008-09-21 11:49:56
http://lottiiizz.webblogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin