Nu drar 'städerskan' igång igen!

Usch vad trött jag är! Kom hem för en liten stund sedan. Vi såg filmen Vicky Cristina Barcelona. Den var väldigt rolig, men ändå inte den bästa jag sett. Valde mellan att sätta en trea eller fyra på den, så det blev 3 ½, för bra var den faktist inte, men ett gott skratt fick man minsann! Det har varit en bra dag med mycket skratt och roligheter. Nu håller jag på att dö utav trötthet, ska göra mig en liten kopp te och rensa några lådor i mitt rum, jag kommer aldrig orka det..


Felicia vägrade att ta en bra bild på mig, så den här får duga!
Mina tänder ser inte kloka ut!



Och till sist en bild på Felicia som inte ville vara med på bild..

MissBartender

Ååå de ser ut som de är han som var med i Greys Anatomy?? Denny? ;)



Nu blev jag sugen på att se filmen.

2008-10-28 10:40:01
http://sweetbutterfly.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin