En dag utan mat

Hej!
Idag hade jag spanskaprov i skolan, det gick jättebra kändes det som, men det är bara att vänta och se om det blir ett MVG eller inte. Efter skolan åkte jag med några kompisar till Delselius i Gustavsberg och fikade lite smått, sen gick vi dirket till konfirmationsundervisningen. Men nu har jag sagt till att jag inte vill konfirmera mig längre, det verkar så otroligt tråkigt, så nu slapp jag det! Sen hade jag streetdance, och vet ni hur hungrig man blir efter en sån här dag? Så det blev en rejäl middag när jag kom hem. Nu ska jag göra te och mysa framför teven.

Jessica och Carolay (coolt namn, va?)

Embla med sin marsmallowsklubba



Jag hänger i en väldigt graciös stolpe på konfirmationen



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin