Nu är hösten invigd!

Hej!
Internet har krånglat hela dagen! Men det var ju tur det, för annars hade jag nog inte suttit som en snäll liten flicka och pluggat spanska till provet vi har imorgon. Men nu har jag bara det jobbigaste kvar - jag måste lära mig jättemycket om mexico för att kunna skriva en uppsats på spanskan imorgon som såklart ingår i provet, och eftersom jag satsar på ett MVG så måste jag nog offra den här kvällen till att plugga.. Suck!

Efter skolan åkte jag med mina två kompisar Embla och Evelina till ett café vid namn Delselius i Grisslinge ungefär där jag bor. Vi tog en fika på stranden på bryggan, med bullar och varm choklad, men lite höstmys inklusive fika behövs ibland!
Jag upptäckte precis att jag fått skolfotona, jag ska försöka scanna in bilderna lite senare så ni får se! Ciao!

Jag på Bryggan, kan man bli mer rosa?


Embla med lite Marilyn Monroe-frilla på bryggan



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin