Lång, härlig men hård vecka

Äntligen får jag sätta mig ner! Jag har inte suttit ner sen klockan 13.00 då jag åt lunch. Jag jobbade i Gustavsberg idag istället för i hamnen. Det var inte riktigt lika roligt, men helt okej! Och det blir faktist inget jobbande för min del imorgon, dom löste alltihop, så jag slapp komma, även om jag gärna skulle velat! Men det kommer säkert fler jobbchanser.
Idag fyllde min kompis Embla år, så hon och några andra kompisar var och fikade hos mig som en bra avslutning på dagen, efter det åkte vi till innebandyträningen då jag var så slut så jag knappt orkade spela. En sån vecka det varit!

Jag och Jessica på bussen


Embla födelsedagsbarnet och Jessica på Delselies

Tessan

sv: ja fy sjutton vad jobbigt det var! haha ;D

2008-10-03 21:18:50
http://fashionway.blogg.se/
julia

tänkte bara kika in :)

ha en bra dag!

2008-10-04 12:49:04
http://alltidjulia.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin