Hallelujah it's raining men

Usch, det är så trist väder, det är absolut det sämsta med hösten, när solen skiner är den hur underbar och vacker som helst, men idag kan jag tyvärr inte säga det. Om det hade varit så att det det regnade killar istället, som i låten "It's raining men", det hade minsann vorit något!
Idag i skolan fick vi fisk som alla andra tisdagar, och jag äter inte det, särskilt inte skolans, så jag känner mig väldigt trött och orkeslös just nu. Och hungrig.
Fick tillbaka mitt spanskaprov idag, jag fick VG, blev inte så nöjd eftersom jag hade högre förväntningar. Men nästa prov ska bli ett MVG, punkt slut..


felicia östman

va de inte vg- :P<3

2008-10-21 16:42:38
http://feliciaostman.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin