Ni måste bara se Tony Irvings fjäderdräkt!

Min dag har varit helt fullspäckad! På förmiddagen hade jag innebandymatch då vi vann med 9-2, sedan åkte jag direkt till min dans i Gustavsberg. När den slutat åkte jag till Kvarnholmen där Stärnor på is håller till. Jag och hela min konståkningsgrupp var och tittade på genrepet som nästan var som på riktigt, jätteroligt! Och vänta bara tills ni ska få se en av Tony Irvings dräkter gjord av fjädrar, ni kommer skratta ihjäl er! Så missa inte det ikväll, 20.00 på tv4!

Ett gammalt klipp från Stjärnor på is med snygga Idol-Markus och Johanna


Jennifer

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

2008-11-29 21:49:53

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin