My lucky day

Dagen började kanon, verkligen, fick tandkräm i hela mitt hår, och försökte tvätta bort det i sista sekund, men hann inte ordentligt, så här sitter jag med helt tovit kladdigt hår.
Efter skolan åkte jag och Amanda in till Buttericks för att handla dräkter till festen. Men ingenting passade riktigt eller var såder "wow", när vi väl skulle hyra 2 plagg hade en redan tagit slut eller vad det nu var? Och vi skulle vara likadana, så det gick inte heller..  Men jag köpte i alla fall karameller som tröst, men dom är ju förstås slut vid det här laget. Just nu försöker jag få mamma att sy en dräkt.. Inte det lättaste!

Aja, här kommer i alla fall lite snygga t-shirtar!


noemi

haha min kompis sam det dära :P

2008-11-11 20:49:07
http://noemij.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin