Här ska pluggas!

Jag dansade i alla fall, och det var nog ett bra beslut, för annars hade jag bara suttit här och ruttnat. Inte det minsta trevligt. Eftersom jag inte varit såder jättemycket på hugget på dom senaste SO-lektionerna får jag göra allt nu. Ahh! Vad jobbigt. Plugga hör liksom inte till helgen, det är då man bara vill sova och koppla av, men icke sa nicke, här ska pluggas järnet!

Här kommer lite julklapps-tips!



Maria

Sv; Haha samma här! Men har redan druckit så många den här helgen så nu får det vara nog! ;P



Hihi dom där presenterna vill man ju inte ge bort, dom vill man ju behålla själv (:

Anna

Jag vill köpa såna där band ;)

Du råkar inte veta vart ska jag gå isåna fall?

2008-11-23 19:46:58
http://hejannw.blogg.se/
Moni

bra tips ;) var hittar man armbanden? a men vad bra då vet jag de, vi kan ju fortsätta att hålla kontakten.. kramizz

2008-11-23 20:10:43
http://monkann.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin