En del av igår

Här sitter jag med min datorn i knäet i min säng! Och det är inte vilken dator som helst, utan världens underbaraste Macbook white som jag fick igår på min födelsedag. Gissa om jag är glad? Överlycklig till och med! Fick även en ursöt rosa innebandyklubba (en Unihoc), och ett fodral till och en massa fina paket ifrån mina vänner som på kvällen kom hem till mig. Tänkte berätta lite i tur och ordning om min dag.

Som vanligt åkte jag till skolan, alla gratulerade och frågade vad jag fått, det var kramar och pussar hit och dit. Hade min nya klänning från chicy.se på mig, för visst måste man klä upp sig lite när man fyller år? (forts i nästa inlägg!)



Zarah

fin klänning!

2008-11-16 16:37:39
http://zlundin.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin