Veckoplanering

Just nu sitter jag här och tröstäter med en påse kolor, om man
kan kalla det för att tröstäta.
Allting bara väller över mig känns det som, så har jag en hel
vecka framför mig nu med bara en massa stress.
Men har gjort en liten planering för roliga saker i min fina lilla
kalender som är inbyggd i mitt huvud!
Fast det roliga börjar på torsdagen, så jag tar allt därifrån!


Torsdag: Nathalie har fest (!)
Fredag: (Nationaldagen) ska upp tidigt till
Gröna Lund med mörtnäs girlsen. På kvällen
ska vi först till grisslinge och göra upp en brasa,
så ska vi sitta där och grilla marsmallows och
ha det riktigt mysigt vi tjejer, med en massa tjej-
snack. sen ska vi sova hos nathalie.
Lördag: Lägga ansiktsmask, fixa naglarna mm,
 och ha en riktig tjejdag med mörtnäs girlsen.
Sen blir det nog vara på stranden resten av dagen.

  


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin