Ledsen för "ej skrivandet"!

Jag är ledsen att jag vart så dålig på att uppdatera nu! Men jag har i alla fall massa av saker att berätta. Vi börjar med gårdagens skoldag.

Under dagen var några klasser (inklusiv min) på Sjöliden, ungefär vid Grantomta.
Egentligen fattade jag inte vitsen med att vara där, men allt annat är ju bättre än att plugga!
Nej, såklart är det viktigt, men roligare att vara med kompisarna istället såklart.
Sen var det några som badade, men jag tyckte att det var för kallt!
Istället försökte jag fota Frida, men hon bara vände och vred på sig hela tiden så alla foton blev bakifrån eller suddiga.
Men jag fick henne på några bilder! (se nedanför).
Det var väl min förmiddag.

Tryck på bilderna för att se större!



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin