Sex and the City

Idag var jag och såg Indiana Jones, och jag tyckte faktist att den var oförväntat bra!
Många tycker att den va riktigt usel, även om den fått superbra kritik.
Men för ni som gillar äventyrsfilmer passar den här pörfekt.


Och jag bara längtar till Sex and the City kommer ut! Jag vill så gärna se den,
reklamerna är ju överallt! Och dom fina kläderna/accessoarerna som säkerligen kommer vara supersnygga!
Jag hörde att en väska i filmen hade kostat 30.000!
Men filmen är något att se fram emot. Och det finns många fler filmer jag är sugen att titta på.




Sarah Jessica Parker skiner som solen i sin ljuvliga klänning!
Rättare än såhär går inte.
1. En bar axel
2. Blomma
3. Guldskvätt i klänningen som piffar till allt!


Jag älskar både väskan och klänningen

Kolla in den rosa skjortan, Vill ha , vill ha, vill ha!

Blommigt, blommigt, blommigt!


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin