Mysig dag med Amanda

Fick låna min pappas dator för att komma in på internet, helt sjukt. Och så jobbigt att det inte funkar.
Men i alla fall, idag var jag och Amanda inne i stan. (Hon har världens finaste jacka, vill ha, vill ha, vill ha!) Vi hittade såå snygga skor och väskor! Jag bara önska att jag hade alla pengar i världen och kunde köpa vad som helst utan att tänka på priset, det vore nåt va?
Efter en titt i lite affärer tog vi en liten fikapaus. Det sitter ju alltid fint med en latte! Right? Sedan gick vi och såg "Brudens bästa man", och den var riktigt bra tyckte vi båda! Efter en lång dag i klackskor fick jag så ont i fötterna, så vi tog bussen hem och skildes åt. Och nu sitter jag här och funderar lite på kvällens planer.


Nu fattar ni varför jag är kär i jackan va?

Vääääskor!

Mysigt café, men självklart superdyrt


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin