Mascara test

Jag har själv gjort ett litet Mascara test, och bedömt dom. Högsta poäng är 5 stjärnor och lägsta 1.


Diors mascara ger långa och fylliga fransar och ett snabbt resultat, därför tycker jag att den här är bäst.
Borsten är ganska stor och lätt att måla med.


För långa och naturliga ögonfransar passar den här perfekt!
Priset på mascaran från Lancóme ligger runt 200 kronor.
I sommar tycker jag att det är perfekt när det inte ser alltför kladdigt ut, utan mer naturligt långa fransar. Och då passar Lancóme bättre än alla andra!


En bra vardags-mascara. Måla noggrant för att få till det. För mig tar det ganska lång tid att få bra resultat, men det är väl också från person till person.
Men den är billig och helt okej!


Denna mascaran från Loréal Paris är Inge vidare alls! Korta och klumpiga fransar är resultatet! Den kostar ungefär 160 kronor och är inte värd priset enligt mig.



Great Lash Mascara är det nästan alltid rea i varenda affär, och jag tror jag vet varför. Den ger tunna små ögonfransar som inte alls är snyggt. För er som inte märker någon skillnad på mascaror, ta den här, för den är billigast. Men för er som vill ha fina fransar, satsa på en mer prisvärd produkt.

Anonym

ilket bra test, men den sista är fan inte dålig

2008-06-26 19:04:36
Sandra

Tack! :)

Det är väl från person till person vad man tycker tror jag.

Men själv tycker jag att den inte är nå vidare.

2008-06-27 16:03:58
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin