En mysig men regnig dag i Vaxholm

Hej!
Internet har krånglat hela dagen. Så jag skriver nu istället. Jag har ju en massa att berätta om!

Idag så åkte vi in till Vaxholm. Tyvärr så började det regna lite oberäknat. Regn hade jag ju inte alls beställt! Men efter att vi tagit en mysig lunch på en restaurang så klarnade det upp. Vi kikade i lite små affärer, promenerade, köpte remmar och åt glass. 
Och vet ni vad som hände? Det kom hur många fåglar som helst och attakerade mig och tog hela min strut med glass. Och gissa om jag blev förvånad? Jag bara stog och skrek. Och alla bara glodde på mig och skrattade. Så det var ju hyffsat pinsamt. Men det var en mysig dag!


Linus vill inte bli fotad och skyddar sig med ett paraply. Smart!

Här sitter en av fåglarna och bara väntar på att attakera nästa person som har något smaskigt!


En regnig hamn



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin