Det blev shopping också!

Efter en sväng i Vaxholm begav jag mig in till Nacka. Där blev det som sagt lite shopping! Ett par shorts ifrån Bik Bok, ett linne från MQ, en ring och ett par örhängen ifrån Ur&Pen. Och när jag kom hem hade mitt paket från ellos.se kommit. Så jag cyklade iväg och hämtade det. Men blev lite besviken när jag fick reda på att en av klänningarna som jag hade beställt var slut. Så den skulle inte komma över huvud taget. Men det blev en annan klänning och ett tunnt och rosa skärp också.

Några av kläderna

Hittade även en supersöt kjol ifrån MQ, den får väl bli köpt någon annan gång!


Knallrosa linne ifrån MQ


Suddig bild på shortsen

Maria

Gud vad fint linne! Hur mycket kostade det?

2008-06-30 22:42:46
http://mariaaas.blogg.se/
Sandra

Ordinare pris var 149 kr, så var det halva priset på det. Vet inte vad det blir, men billigt i alla fall! :D

2008-06-30 22:45:09
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin