Kanoten fylld med vatten

Tillbaka igen efter en blöt åktur med kanoten. Har aldrig åkt de förut, så jag kunde inte paddla nå vidare, och tillslut började det ösa in vatten i båten när jag ställde mig upp och lutade åt ett håll. När vi hade en väldans mycket vatten i kanoten så gjorde vi så att den blev helt full och nästan sjönk med flit,. som tur var så bottnade vi. Hade precis kommit fram till vraket som ligger på bottnen där det inte är så djupt nämligen. Sen styrde vi rakt in i vassen som jag tyckte gjorde väldigt ont att få på sig eftersom jag satt längst fram.
Jag hade kul, men det hade säkert inte dom andra som fick åka och hämta paddlarna hela tiden som jag kastar i vattnet med flit!

Som tur är så tog jag inte med mig kameran som hade varit helt dränkt om den följt med, för man kunde ju faktist ana att detta skulle hända!

Titta vilka söta små varelser som bor utanför vårt hus


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin