Tappade skorna!

Efter en hel del shopping i Göteborg åkte vi vidare till Köpenhamn i Danmark där det blev ännu mer shopping för min del. Tyvärr har jag bara hunnit fota mina urgulliga flip-flops än så länge. Resten av bilderna kommer imorgon!
Det blev Tivoli i Köpenhamn också, jätteroligt var det faktist!
Och vet ni vad jag gjorde? tappade skorna i Demonen som den heter, en bergodalbana. Skorna hamnade under alltihop, så dom fick stanna upp alla vagnar och klättra ner och hämta mina skor, och några killar gick runt och skrattade åt mig varje gång dom såg mig efter det. Gissa om det var pinsamt? Där stog jag helt barfota på Tivoli i Danmark!

Vi var också och åkte någon turistbåt, åt mat, var i ett slott (inte riktigt min grej), och tittade helt enkelt bara på den fina staden.

Titta så söta


Shopping på stan i Köpenhamn


Mamma i slottet



Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin