Skön dag i solen

Nu sitter jag här i värmen och väntar på att maten ska bli klar. Tyvärr äter jag inte kyckling som det blir, så jag får väl hitta på något annat att mumsa i mig.
Har precis packat inför ikväll då vi åker hem (blev tidigare än planerat.). Och innan dess har jag legat i en solstol på bryggan hela dagen och hört vattnet klucka under mig. Det är tokskönt här! Men endå så känner jag  ett stygn av hemlängtan.
Självklart badade jag också, det är nästan 24 grader i vattnet här, nog lite annat än hemma kan jag tänka mig.

Har inte fotat något idag, så bilder kommer sen!


Frida

får jag fråga en sak?

i menyn så har du skrivit att du gillar att festa osv.

vilka fester brukar du gå på? :)

läser din blogg och det vore ett perfekt tillfälle att träffa dig, genom tex fest :)

svara gärna

2008-07-28 16:58:19
Sandra

Det är jätteolika faktist. Jag gillar alla sorters fester. Blev väl lite mer festande förut, inte alls så mycket längre, men det är väl dax för nån snart igen!

Jaha, roligt att höra :) Skicka gärna mail om vad du tycker om min blogg, vad jag borde förbättra osv. [email protected]

Ha en bra dag!

2008-07-28 17:30:45
http://[email protected]
Frida

Strålande! Skriv någon gång när du ska iväg så kan vi prata ihop oss :D

2008-07-29 00:55:11
Sandra

javisst :)

om du har msn, adda [email protected]

2008-07-29 01:01:49
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin