Piffads boktips

Felicia hade fullt upp, så det blev en hemmakväll idag igen. Men vad gör det?
Nu ska jag ner och göra en kopp te, och fortsätta läsa lite!

För er som inte läst Gömda, Asyl och Mias systrar så måste ni verkligen göra det, just nu håller jag på med Asyl. Har inte kommit så långt, men det behövs inte för att fastna i den. Liza Marklund är en jättebra författare verkligen!

 


För er som läst Liza Marklunds fantastiska böcker så har jag 2 till böcker att rekomendera


Någon mer än jag som läst dom här?

Sandy the Candy

Gömda och kort kjol har du verkligen rätt i - de är jätte bra! :)

Med tanke på att Gömda är en sann berättelse - hämtad ur Sverige till och med, får en att tänka efter :/ efter den går man inte och tror att man är odödlig..

2008-07-22 19:32:31
Sandra

Precis, du borde läsa asyl också, den håller jag på med nu, den är lika bra den!

2008-07-22 19:36:39
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin