Liseberg i spöregn

Hej underbara bloggläsare!
Jag saknar er faktist lite nu när jag inte kan skriva så ofta och läsa alla kommentarer.


Jo, igår var jag alltså på Liseberg. Det var superkul- tills regnet kom förstås. Och av någon konstig anledning regnar det alltid när jag är på Gröna Lund och Liseberg. Och då tänkte jag bara "Vilket tur att jag inte tog mina shorts!" Skulle frusit ihjäl då.
Jag åkte det mesta. Och det var allt från nya till gamla karuseller. (säger man karuseller?) Och det var riktigt roligt!  Direkt efter så åkte vi vidare ifrån Göteborg till Halmstad. Så nu håller jag hus där istället.
Men nu ska jag äta jordgubbar och sen gå ut och gå, men vi hörs. Ha det så bra!

Som sagt kommer det bilder om några dagar, eftersom jag inte har med mig min USB-kabel.


Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin