Långt promenerande i klackskor = aj för fossingarna

Hej underbara bloggläsare!

Igår tog jag, och mina två kompisar Lisabet och Emelie en fika på Delselius. Mysigt! På kvällen somnade jag hos Lisa, så jag hann inte med någon uppdatering tyvärr.

Idag blev det en lång lång dag med mycket promenerande i onda klackskor. Klev upp klockan nio hos Lisa för att hinna med att träffa Felicia klockan tolv. Vi tog en mysig fika på Drottninggatan, kollade på bio och i massa affärer och tog ännu en till fika, på Espresso House den här gången, när regnet började ösa ner.
Planerna för kvällen blir bara en skön hemmakväll med Lisa. Blir väl att sitta och kolla på regnet som piskar ner utanför huset. Men nu ska jag iväg och köpa godis I think. Vad ska ni göra?


Lisa på Delselius


Felicia på Espresso House


Extremt suddigt foto på mig på Espresso House.

felicia

Bilden på mig är hemsk! jag hade de jätteroligt igår. De var värkligen kul att träffa dig gumman:)<3

2008-07-18 11:46:12
http://feliciaostman.blogg.se/
Lisabet

Men snääälla sötaste!?

Den bilden!!!..jag DÖR... ;o

2008-07-18 13:43:43

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin