En dag i Göteborg

Dags att berätta lite om min semester!
Första dagarna tillbringade jag ju i Göteborg med min mamma. Långa, härliga utekväller blev det. Självklart shopping också! Hittade en hel del snyggt som inte heller skulle sitta fel! Men tyvärr gick inte plånboken med på det. 
Har hittat min nya favoritaffär också, synd bara att man måste åka såder 50 mil varje gång, men det kanske det är värt? (eller kanske inte).Rut m.fl. heter butiken. Och man får världens snyggaste kassar när man handlar!!

(bilder på det jag köpt kommer imorgon!)



Lägg märke till den underbara kassen!


Har ni sett en sån gullig tröja? Tyvärr följde den inte med hem.


Matdags!


Därefter en fika på Espresso House


Anonym

någon har blivit lite rund om magen?

lite mycket daim choklad? :P

2008-07-15 22:57:24
Sandra

haha, jag vet! ser vääldigt tjock ut, trodde inte att någon skulle tänka på det! ;)

2008-07-15 23:24:26
http://[email protected]

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin