Det där med nyårsplanering

Så var det det där med nyår, jag är självklart ute i sista sekund med vad jag ska ha på mig och vilket smink jag ska välja. Tiden bara rinner iväg, och vet ni vad? Jag gick i pyjamas till klockan 19.00 idag utan att göra någonting! Blir lite nedstämd eftersom jag inte riktigt förstått att det var redan i morgon 2009 invigs och för att jag vetat att jag skulle hunnit köpa en klänning idag. Jag hoppas ni ligger lite bättre till i planeringen än mig.

 

 

Snygga nyårskläder och accessoarer har forever 21, om jag hade varit ute i liite godare tid...


inez

sv: rosa playstation ? :o hur fick du tag på den ? Jag har rosa platttång , men dock inte hårfön... :P

2008-12-31 13:42:18
http://inezochamanda.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin