Vem är jag?

Känns inte riktigt som ni känner mig så bra, så jag tänkte skriva lite om mig själv för er som är intresserade av vem ni egentligen läser om!

Jag heter Sandra Ekenstam, bor på Värmdö utanför Stockholm med min familj som består av min mamma, pappa och lillebror Linus. Jag ska börja åttan i år på Ösbyskolan där dom flesta av mina vänner går.
Jag tycker om folk som bjuder på sig själva, som är ärliga och självklart roliga att umgås med!
- Jag, jag är mig själv, bryr mig inte om vad folk tycker och tänker om mig. Och ingen kan ändra på mig.
På min fritid tycker om att umgås med vänner, shoppa (såklart), träna, då jag bland annat tränar konståkning, ridning, innebandy och dans. Jag gillar även att sjunga, även om alla toner kanske inte riktigt låter så bra! Jag tycker också väldigt mycket om filmer, att gå på bio tex. Och skriva, det kanske ni redan har märkt pga min blogg! Jag har även ett stort intresse för mode! Jag älskar att sitta och läsa veckotidningar med massor av mode i, och självklart en påse godis i knät som jag kan gotta mig med samtidigt!
Ja, vad ska man berätta egentligen?
Hur jag ser ut? Fast det kanske ni redan vet. Jag är en blond normalbyggd tjej. Ganska kort, 158 cm.
Och det viktigaste av allt- jag älskar rosa! Tss..

Tänkte bjuda på lite bilder!


Jag den här månaden


Jag förra månaden


Jag i början av sommaren


Jag på nyårsafton


Jag på Julafton

Anonym

godis? det blir man ju jääääätte tjock utav

2008-08-17 17:09:12

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin