Önskelista

Hej!

Kom på att det faktist är ungefär 3 månader kvar tills jag fyller år. Så nu sitter jag och pratar i telefon med Amanda som fyller år på samma dag, och skriver upp vad vi önskar oss.
Det som står högs upp på min är en vit, bärbar mac-dator med mobilt bredband och photoshop. Resten kommer här (och det är bara vad jag kommit på nu, säkert ganska tråkiga saker?).

1. Vit bärbar mac dator med mobilt bredband och photoshop.

2. Vit stor Friis & Company väska.

3. Ny garderob med stooora speglar på.

4. Ny stereo

5. Pengar

6. Smink

7. Mobil

8. Resa till Thailand.

9. En rund stor säng

10. Filmer
11. Spel till playstation



michelle

Inte för att förstöra din önskelista (A) men mac är inte bra, alltså kanske bara är min åsikt, men om du har haft en pc och sen skaffar mac så kmr det ta minst 1 år innan du "lär känna din mac". det är jätte komplicerat.



peace michelle

2008-08-07 00:11:38
http://miiiiich.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin