Underbar dag med Nathalie och Paulina

Hemma ifrån en härlig dag med mina två kompisar Nathalie och Paulina. Blev en liten fika på Sasta som vanligt, frågade lite om prao där. För det är snart dags för mig att ha. Så vi får se hur det blir med det! Annars funderar jag på att jobba på Gina Tricot.
Jag hade i alla fall jättetrevligt idag. Och alla mina dåliga skämt som bara dyker upp från min mun är ju också väldigt uppskattade! Eller inte. Men nu är det dags att åka in till stan, ska ju på musikal!
Vad har ni gjort idag då?



Anonym

guud vad jag e fet // Nathalie

2008-08-22 21:00:54
louise

va fan embla är ju också där? -.-

2008-08-25 22:12:30
Sandra

NATHALIE DU ÄR IIINTE FET! :D



och louise, embla var inte med oss, annars hade jag väl skrivit att jag va med henne också? ;)

2008-08-25 22:31:10
http://piffad.blogg.se/
Louise

haha det fattar jag med. men hon är ju liksom med på en bild. uppmuntra inte Nathalie. Puckot måste sluta säga att hon är fet, för det ÄR HON INTE!

2008-08-27 11:58:53

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin