Skönt att komma tillbaka till sina gamla rutiner igen

Hej igen!

Tråkig hemma kväll som vanligt, vad ska man
hitta på? Orkar inte så mycket idag, så det blir
väl en filmkväll med mig själv som vanligt helt
enkelt! Har ni några tips när det gäller filmer?
Räkna med att jag sett det mesta!
Har ni haft en bra dag då?
Min har varit helt
okej- skönt att vara tillbaka till alla gamla rutiner
igen, gå upp tidigt, träning osv. Men skolan
kommer jag aldrig orka med, men det här året
ska jag verkligen kämpa.
Hur ligger ni till i skolan med betyg och allt?




Kajsa

Skolan gick jag ut förra året. Är faktiskt väldigt glad att det var sista dagen jag satt i en skolbänk på ett bra tag. 12 år med samma rutiner sätter ändå sina spår.

2008-08-11 21:21:47
http://aenigma.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin