Påfyllning i garderoben

Jag åkte till Sikla med mamma idag, hann aldrig in till stan. Men för min del blev det 3 par läckra strumpbyxor och en snygg cardigan (heter det så?) Inte så mycket, men det jag behöver mer hittade jag aldrig. Förutom en jätteläcker Odd Molly jacka, men den var en storlek för stor, så det var riktigt synd. Och lite väl dyr var den ju!
När jag kom hem fick jag också en del kläder av mamma som hon aldrig använt innan, så det blev en billig shopping för att ha fått så mycket kan man säga!

Lila strumpbyxor (ser blåa ut på bilden) från Gina Tricot
Rosa (ser röda ut på bilden) och gul-oranga (även dom ser annorlunda ut på bilden) ifrån MQ
Grå kofta ifrån Gina Tricot



Dom här skorna vill jag ha!

sandra

Gud, vilken söt kofta :)

2008-08-31 21:31:18
http://sssk.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin