Idag blir det Gröna lund, vad ska ni hitta på?

Godmorgon!
Skulle egentligen åkt och spelat minigolf på Siggesta, och därefter åkt och fikat på Lillsved med mamman min, men valde att gå på Gröna Lund med min kompis Emelie istället. Så ska väl strax åka iväg tror jag.
Vad ska ni hitta på idag då?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lika glad är jag idag igen av alla kommentarer ni skickar!
Men kom däremot på att inte en enda har kommenterat vad ni skulle vilja vinna i tävlingen som snart kommer upp här i bloggen. Så leta reda på ett av inläggen nedanför som handlar om tävlingen, och kommentera där vad ni tycker jag ska ha som pris! Ha en bra dag!


Jag och fotbollsspelarn

Ja jag tror det beror på vädret faktiskt, våra huvud är inte inställda på höst redan och blir helt chockade nu när den kommer så tidigt, vi får skylla på det ;)

2008-08-08 13:43:10
http://tgif.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin